Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

husvagnen

Av Gunilla wikberg - 2 juli 2011 22:09


  idag har jag röjt ut allt i vagnen städat ,, damsugit och dammat alla textiler ,, så skönt ,, det tar faktiskt en hel dag,,

sen for jag hem till "MITT HUS" faktiskt,, och klippte gräset ,, tvättade ,, oj vad duktigt av mig,,


funderar ,,

jag spelar rock på radion i kväll ,, ganska högt ,, får man det på en camping??

är det mitt dålig samvete,,

vad får man göra och inte göra,, ´` _ på en camping,,

dom andra hade fest bra länge i går ,, grannarna är bra gamla,.. hmm,, dilemma detta ..


jag tänker ofta på vad som är ok och inte i livet ,varför,.. ??


i morgon bär det iväg till Delsbo stämman och hämtning av dotter ,. som varit på läger .fiol läger m,,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla wikberg - 26 juni 2011 22:51

idag for vi till stugan, vi har en fäbovall.. en km in i skogen, där myggen och myrorna bor, vi grillade i wokpannan över öppen eld, kokade kaffe i trefotingen grävde ut i bäcken för vattnet.. yxade ved, sågde stockar..  och smorde in oss...

Av Gunilla wikberg - 18 juni 2011 22:08


Regn och blött , Diska och tömma tankar, av spill vatten, toaletter och så fylla på vatten, tablett för att inte vi ska få sån där trevlig magåkomma. trångt och mycket med kläder som inte får plats,leksaker överallt och jag banade barnen ....  ...

Av Gunilla wikberg - 14 juni 2011 11:17


Att bo i en husvagn är inte lätt , det kräver struktur och ordning, men hur gör man mot vädrets makter, regn och åter regn, och allt blir blött.. just nu så har jag hela husvagnen på tork, och jag tittar på film , bloggar, och orkar inte så mycket me...

Av Gunilla wikberg - 20 maj 2011 22:25

kalas för 19 åringen idag,, och så hade jag Elvis på besök, barnbarnet snart ett år ,, och jag erkänner att det är så roligt att ta hand om denna lilla go klimp men det är minst lika skönt när dom far hem,   så kalas , jag som har ordnat kalas i ...

Av Gunilla wikberg - 19 maj 2011 21:48

Jag ska resa bort , och inser att garderoben´s innehåll har krympigt sen i fjol sommar,, fet fet ,fet ,,    efter olyckan i ocktober har jag inte gjort ett skapande dugg , all träning  har lagts på hyllan.. och jag har inte kommit igång med nånti...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards